lauantai 1. helmikuuta 2014

Synttärin viettoa ~osa 1: kauneudenhoitoa ja hyvää ruokaa~

Olin tänään kapungilla siis viettämässä synttäreitä äitin, Kirsin ja kummitätini Mariannen kanssa. ((:

Ihan ekaks mä olin kuorossa ja pianotunnilla Naantalissa.
Sen jälkeen mentiin hakemaan Kirsi Maskusta ja kurssi kohti "Konttia".
Kontista en löytäny ittelleni mitään.
Sen jälkeen mentiin Hööksiin, josta ostin lopuilla joululahjalahjakortilla loimi+riimu+narkki-paketin ja heppanaksuja. Niihin meni yhteensä 25€. Nähtiin Hööksissä myös Ramona Dragomir.((:
Sitten Myllyyn ja siellä sitten Coffee Houseen, tilasin vanilijakinuskiunelman ja croisantin. Nam! <3
Sen jälkeen mentiin Sokokseen ja mulle oli varattu aika ihonpuhdistukseen ja kulmakarvojen nyppimiseen.
Vitsi mua jännitti! :D Mut oli kyllä tosi rentouttavaa. Kunnes aloitettiin mustapäiden poisto.. Siis se sattu ihan hirveesti, varsinki nenän ja leuan alueilla!! Hammasta purren ja silmät vettä valuen kestin koitoksen ilman taukoja kuin nainen. Mustapäiden ja finnien poiston jälkeen oli kulmien nyppiminen. Luulin et se ois sattunu enemmän, tietty se kirpas välillä mut ei niin pal ku aattelin.
Lopuks oli ihanan rentouttava kasvonaamio. Aah<3
Tän jälkeen mentiin Glitteriin josta ihana kummitätini osti mulle pöllö korvikset ja kaulakorun. Marianne lähti ja me mentiin Rico Baariin syömään. Tilasin valkosipulihärkää. Nam<3. Lopuks käytiin Cubuksessa ostamassa mulle kahdet farkut.

Nyt istun/makaan raatona sohvalla, takka on päällä ja pätkikset luo tunnelmaa<3.
Laitan vasta huomenna kuvat ostoksista koska oon nyt ihan poikkipuhkihalki!

Mut hyvää viikonloppua ja kattokaa Putous!
Pus! <3 :-*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti