tiistai 4. helmikuuta 2014

Ronjan nimpparit<3

No, tänään nukuin sentää hiukan enemmä ku kuus tuntii.. :'D
Ku mä heräsin ni olin sillee "nööyyy, en mee kouluu" mut sit muistin et olin eilen illalla/yöllä käyttänyt paljon vaivaa Ronjan nimipäiväkortin tekoon (4sivua, et repikää siit!)
ni urheana nousin ylös, puin ja tällä kertaa myös söin aamupalan.
Ja ku näin kaikki kaverit ni tuli hyvä mieli:))

Melkein heti kun pääsin kouluun niin oli lähtö hammaslääkäriin. Mulle ja Tuomakselle sanottii et me ollaa bossei ja meit pitää palvoo.
.....vai sanottiinko..? Nomutihsma ni ei niit pikkusii tarvinnu komentaa kauheesti.((;

Tiistain englannintunnit on tylsii.
Paitsi tänää. Juteltii yli puolet tunnist hämähäkeist xD vhä se oli kivaa.

Apuaaa, meil alko matikas nyt jakso prosenttilaskuist ja en osaaaa :'((!! Matikka on tähän mennessä ollu tosi helppoo ja kivaa, mut ne hemmetin prosenttilaskut pilaa kaiken x(

Åujee, olin tänää taas Ronjal ja annoin sil sen kovalla vaivalla tehdyn kortin. Tais tykät ((: (;
Arvatkaa mitä kivaa me tehtii tänään.. leivottiin! :D
Tänään tehtiin murupiirakkaa mis oli omenatäyte ja sit tehtii joulutorttui ku ei muuta keksitty xd Oli tosi hyvii, ainaki parempii ku ne viimekertaset letut ja keksit :'D

Ku pääsin kotii ni tein vähä aikaa läksyjä ja sit harjottelin pianoa.
Katoin vähän aikaa mutsia ja simpsonei ja salkkarei xd yleensä en kato ku simpsonei mut nyt oli hätätapaus.
Saunottiin ja söin iltapalaa.

Ei muuta. Paitsi toi kissa koittaa syödä mun kuulokkeita ja laturia.
Eiku nyt se lähti. Wuhuu!
Mut täs kuvii ja morso!

Ainii, ja join tänää mun suklaapossun (kattokaa edellinen postaus). En tykänny. Vaikka söpö oliki.
Nnniiiii, ja sit et onks nää liia pitkii nä mun kertomukset..?? Kertokaa mielipiteitä!

Jaaaaa, hyvää nimpparia kaikki Ronjat ja Armit! <3 :-*
Puspus

3 kommenttia:

  1. mulla olisi sulle pari vinkkiä ! 1. kirjota ns. yleiskieltä ei siis lyhenteitä 2.mun makuun ainakin tässä postauksessa oli liikaa hymiöitä pari ei haittaa mut nyt oli liikaa. 3. muokkaa kuvat niin että ne mahtuu tähän ns. kirjotusmoduuliin tai jos haluat pitää kuvat tuon kokoisina tee tästä kirjotus kohasta isompi.
    http://belieberblogfinland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkeistä ja koitan ottaa nämä huomioon!

      Poista
  2. kiva! postaus Tuuli ! käyppä kattoo Http://bulbasaurussara.blogspot.fi :)

    VastaaPoista