perjantai 31. tammikuuta 2014

Luistimia ja herätyksiä ...

Moikkaa!

Täst piti tulla megapitkäkivapostaus mut ku olin kirjottanu jo melkee puolet ni huomaan et koko teksti on täs muodossa alusta siihen mihin olin päässy ja ku yritin vaihtaa sen ni tä leikkas KAIKKI POIS ja nyt ärsyttää!!!! -.- -.- -.- -.-

Tiivistys:
Oli vaikee herätä. *skip aamupala jne.* Myöhästyttii iha hiuka koulust koska mä ja mun lapaset. Aamunavausharjoitus feat; Milla ja Amilda. Aamunavaus. Aamunavauslaput joista luettiin pisti miettimään, koska ne oli sellasii "neuvoi" tai sellasii xd. Musiikintunti oli sika kiva koska meijät jaettii kolmee ryhmää ja 1.porukka meni musiikin online materiaalit-sivustolle, 2.lössi harjotteli skittaa ja 3. rumpui. Mä olin siin ekas ja ku siel sai tehä kaikkee jännää, ni mä menin virtuaali pianoon ja sit se alko soittaa se kone yht ihanaa kappaletta ja mä menin iha "luoviin tiloihin". Oikeest siis mul on aina sillee et ku kuulen (huom! En kuuntele) ((en tienny et se alkaa soittaa sitä kappalet)) jonku herkän kappaleen rupeen tuijottaa kauas ja vaan haluun olla siinä ' In the moment'. Mutta sitten, joku tulee ja pilaa kaiken. *heiluttaa kättä mun naaman edessä* "Larissaa! Herätyys!". Voi hitto et ärsyttää!! Siis minkä takia mä en vaan voi tuijottaa jonnekki kauas ja kuunnella jotain kylmiä väreitä nostattavaa musiikkia, vaan jonkun tunarin on pakko tulla mun momenttiin ja puhkasta mun ajatuskupla isolla, terävällä neulalla?!!! Jos sillä saakelin sekunnilla voisin muuttuu koiraks, purisin siltä käden irti.... Argghhhh!!!!
No joo, tänää ei käyny tollee mut  mul tuli yhtäkkii kauhee vaikee olo tai sellane tosi herkkä ja haavoittuvainen olo. Se oli jännää (:
Ruokavälkällä mua ja Sissii pyydettiin laittamaan ATK-luokkaan neljä konetta auki ens tunnin tukiopetusta varten. Meil oli kyl aika hauskaa ku Amilda sählää jotai kivaa, Sissi ja mää nauretaa Amildal ja Henkka kattoo meit ilmeel "kill me now".
Mä en tajuu kui pojat ottaa ain kaike nii vakavasti :D Kui ne ei kans voi saada sellasiii naurukohtauksii, vaa niitte pitää kattoo meit tyttöi sillee "miks mä oon täs tilantees...?" tyylii. XD

Koulun jälkee mä menin taas Ronjalle. Tänää me ei saatu leipoa.... :'D  Katottii vaa videoi yt:st ja kuunneltii musaa ja painittii jaaaaaa naurettii xd (Huom: mä olin Ronjalla n. 2 ja pual tuntii.... :'D)
Lopuks Ronjan äiti heitti mut kotii ku ne lähti Mietoisii. (:

*haukotus* :D

Mentiin illemmalla äidin, Leonin ja Kirsin kanssa luistelemaan Paijulaan. Mun hokkarit terotettiin tänään ni päästiin mää ja Leon molemmat luistimaa (oon aijemmin lainannu Leonin hoksui ku en tykkää kaunoist).
Välissä pidettiin kaakao-laskiaispullahetki ja sit luistelee. Ei me kauaa oltu ku oli ihan sairaan kylmä tuuli.

Sit ku tultii kotii ni isi oli ostanu korvapuustei ja niit me si syötii. :D Sitä ennen mä soitin Tuulille ja kerroin mun hurjantärkeenasian ja sit katottii teeveetä.

Ei mulla muuta, käyn nukkumaan Kaneli-kissa kainalossa! <3 sori ylipituus..
Mut öitä! :-* <3<3

Ps. Haukottelin oikesti tos kohtaa mis lukee sillee. XD Väsyttääääää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti