maanantai 10. helmikuuta 2014

Matikka-maanantai

Moii(:

Meillä oli tänää matikankoe ja se oli kivan helppo! ((:
Nyt saaki sit alkaa lukemaa uskontoo koska keskiviikkon on koe.

Menin tänää pitkästä aikaa Amildalle ja näin Sarasen:3 <3 ja näin myös kanakolmikon...

Meil oli nii kivaa! Me tehtii sellasii lyhytelokuvii ja sit leivottii..
Tehtiin kaurakeksejä jotka... noo sanotaanko et niist tuli omanlaatusia xD Eka laitoin liia vähä rasvaa koska se jäi tyylii kattila pohjaa. Sitte aattelin et näyttää liian kuivalta ja lisäsin kanamunan. Sit olin sillee ei tuu mitää ja laitoin lisää rasvaa.
Lopputulos näkyy kuvista.(;

Sen jälkee Amilda tuli meille ja kuunneltii musaa ja katottii videoi (mm. Mentaalisavuke). Ainii ja sit mä tatuoin Amildan kädet xd

Amilda lähti joskus puol viidelt ja sen jälkee oon vaa tylsistelly. Nyt katon telkkaa ja kello on mun puhelimen mukaan 18.27(:

Eipä muuta! Moikka<3
       
         Ps. Blogger on ruvennu huonontaa mun kuvien laatuu jonkun ihmeen takia... Kestäkää hanit<3

©Amilda Almio ja mä(::

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti