maanantai 3. helmikuuta 2014

Maanantai syndrooma -_-

Voi @#%&*!!!!!! D:< Tä on jo kolmas kerta ku alotan tän tekstin... ÄRSYTTÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!

Tänään ei todellakaan oo mun päivä...
Nukuin n.6h:n yöunet eli heräsin pirun virkeenä. Söin aamupalan -hetkinen, enpäs..
Koulussa mättään ruokaa lautaselle niinku en ois syöny viikkoihin ja välitunnilla ihanaparasystäväni Sissi laittoi lunta mun niskaan, jonka seurauksena äänihuulet oli koetuksella. Ihanaa (y)...

Koulun jälkeen perinteisesti Ronjalle. Perinteisesti tehdään läksyt -vaan ei tehdäkkään, Ronja unohtaa matikankirjan kouluun ja perinteisesti me haemme sen juoksujalkaa, ennen kuin tunti alkaa. (se rimmas! :D)
Jne jne
Amilda soitti ja kysy voiko tulla meille ja olin sillee OFC!<3
Lähdin kävelemään Ronjalta meille päin, koska Amildan äiti otti mut kyytiin ns. Lemun kyltiltä (annetaan kavereiden kanssa kaikkii jännii nimityksii tietyil paikoil mis me yleensä hillutaa xd). Kävely matka oli oikein oikein ihana, kängät valuu vettä ja nyrjäytin mun nilkan ku juoksin. -.-
Opetus; älä ikinäkoskaanmilloinkaan ulkoile ugien kanssa suojakelillä. Piste. Olen puhunut.

Ainakin melkeen. xD
Meillä oli Amildan kanssa iha sika kivaa ja syötiin hot mixejä/ja (wateva). :'D

Ku Amiska läks, puhuin mun piano-opettajan kanssa, joka käski mun nyt soittaa tosi tosi tosi tosi ahkerasti, koska mulla on nyt tänä keväänä se PT1-Kurssi joka vaatii paljon mun vapaa-aikaa. Nytkin mun pitää perjantaihin mennessä lukee noi molemmat pianokirjat läpi, ja opetella kahet nuotit täysin vaivattomiksi. Huoh.
(Kiva ku meillä on aina tä kevätlukukausi yhtä koerumbaa, sit pitäs ehtii tentata toi teoriakoe, käydä ratsastamas ja viettää kavereitten kans paljon aikaa etten mä ihan erakoidu.
Voi kuulostaa tosi helpolta, mutta olet pahasti väärässä.)
No, ei sillä, tottakai mä haluan kehittyä pianon soitossa ja musiikissa yleensä. Siit on mul tosi paljon hyötyä jos mä sinne Puolalaan pääsen.
(Että tiedoksi teille kaverit jotka ihmettelette miks en voi olla.)

Mut ei muuta, mä luen viäl hetken ja käyn nukkumaan. Voikaa hyvin ja mä parantelen flunssaani. Öitä<3 :-*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti