sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Neljän päivän postaukset: 6.2.:Ronja ja ratsastus, 7.2.:synttärit ~osa 3~, 8.2.:Tuuliii; synttärit ~osa 4~ ja 9.2.: tylsät sunnuntait..

Moikka(::

Eli tässä teille neljän päivän postaukset! Mun piti tehä päivä kerrallaa mut unoohin ni aattelin tehä sit kaikist samaa aikaa(;
Ja koska en ole iPadilla/koneella, vaan puhelimella,  en saa laitettuu kuvia tohon ns. tekstin väleihin, vaan ne tulee kaikki tonne alas yhteen jonoon -.- :))

6.2. Torstai. ~Ronjan kanssa tallilla~

Olin torstaina taas muutaman päivän tauon jälkeen ratsastamassa ja tälläkertaa sain Ronskun mukaan. [:
Meillä oli tosi kivaa ja vaikka Ronja aluks vähä pelkäs Vivaa ni lopuks he oli iha kaverei(;

Haettii Viva ja Viksu tarhasta ja annettiin Viksulle vähä heinää et se pysyy rauhallisena ku mennää lenkille.

Alotettiin pellolla kunnon kävelyllä. Pikkuhiljaa ruvettii ravaileen ja taivutteleen. Vival oli joku laiska päivä koska sitä sai pyytää tosi paljo ku ylees se menee suht reippaasti.
No, sit ku oltiin lämpätty ni alettii sit laukkailee. Pelto oli tosi epätasane ni piti kunnol keskittyy ja kattoo mist hevosen kaa menee.
Viva meni ravissa väistöt oikeen mallikkaasti ja laukassa sit vähä reipastu! (:
Muutaman kerran pukitti laukassa mut ne oli onneks iha pieniä:D
Vähä aikaa ku oltii menty pellolla, päätettii et lähetää maastoon ku ei jaksa tänää mitää hirveit treenei ja kuitenki se oli vähä pelottavaa mennä epätasasel pellol.
Mentii kiva ylä-/alamäki mettälenkki. Oli silleen kans kiva ilma ku ei tuullu eikä satanu mitää.(:

Lenkin jälkee annettii hepoille heinät ja laitettiin tarhaan. Sit siivottiin Vivan boxi ja vaihettiin vedet. Lakastiin käytävä ja sit hommat oliki hoidettu! :))
Sen jälkee ku Ronja lähti meiltä se laitto kutakuinki tällasen viestin:
"voiks sä opettaa mua ratsastaa?"
Olin sillee Omg todellaki!!<3<3 koska vaiks kui siistii!! :D :O

7.2. Perjantai ~Mun viralliset synttärit~

Perjantaina ei tapahtunu oikeestaan mitään ihmeellistä.
Paitsi et mä täytin vuosia!! <3 :-D
Se oli kivaa koska facee oli laitettu iha sikana synde toivotuksii ja sain kavereilt ihanii lahjoi<3:-* Mm:
-pehmolelu koira:33
-muumitikkari(punanexd<3)
-ite tehdyt korvikset!:o<3
-laivamatka
-rahaa

Olin nii otettu! :* lav ya so mutch!!<3<3:-*:-*:-*
Sit olin perjantain kans pianotunnilla.

8.2. Lauantai ~Kaksi Tuulia liikenteessä~

Olin lauantaina siis kaupungilla ihanarakkaanparhaankaverini Tuulin kanssa.
Me mentii karkkikauppaa ja ostettii mässyy ja sit Kaarinan kirjastos.(maailman karmivin paikka!! En enää ikinä mee sinne). Tuulin äiti heitti meidät Turkuun.
Käytiin eka syömässä Golden Grillis ja mä tutustuin yhteen Tuulin kaveriin, Katiin.((: Meil oli iha sairaan kivaa ja mä ja Kati tehtii kaikkee jännää ketsupin kans..XD
Sit mä ja Tuuli jouduttii lähtee koska kello oli jo 15.00 ja leffa alko 15.10.. :'D

Käytiin kattomas Onneli ja Anneli. Se oli nii ihana omg!! :O<3<3 mä nii muutan siihe talooo!!

Leffan jälkee me mentii oottaa Katii Hansan edustal. Tuulin puhelin meni pimeeks ja meil ei ollu Katin numeroo, ni päivystettii siin sit tyylii tunti. Sit oltii sillee joo se o jo kotoo tai jt, mennää ostaa jt.
No, käytii me H&M mut siihe se sit jäiki. XD
Mä ostin kasvonaamion(mustikka), pinnei iha pirust, ponnarei ja sit sellase nutturahöskä. :'D
Makso yht. 24,70€.

Sit alettii väsyy ja kaupatki meni kiinni, ni mentii sit bussiin.
Käveltii n. 1,5/2km bussipysäkilt Tuulille ja mentii lenkittää Tuulin koira Topi.((:
Meil oli iha sairaa hauskaa koko lenki aja.
Sit katottii Putousta ja videoi yt:st.

Todettiin klo:00 jälkee et nyt jos koskaa kannattais mennä sinne suihkuu ja laittaa ne kasvonaamiot.

Ku laitettii kasvonaamiot vaikuttamaa ni keitettiin teetä ja istuttiin Tuulin keittiönpöydän ääreen meditoimaan. Kuunneltiin meditaatiomusiikkia n.klo:01.14 saakka ja sit huuhdeltiin naamiot pois.
Oli kyll ihanaa.<3

9.2. Sunnuntai ~Tylsyys iskee~

Periaatteessa en jaksais kirjottaa tästä päivästä, koska ei ole mitään kirjoitettavaa.
Perus sunnuntai; kauppa, ruoka, tylsä elokuva, isoveli tulee gf:in kaa kahvil, ja tylsääkin tylsempi elokuva.
Ei siis mitään mainitsemisen arvosta.
Ok, mummi pistäyty käymään(: Oli kiva nähdä sitäkin! Mummi oli nimittäin Espaniassa monta kuukautta lomailemassa ja tuli viime viikolla takaisin Suomeen miehensä kanssa.
Mun tädin piti kans tulla mutta se lähtikin jo klo:16.00 junalla takas Stadiin ni en sittenkää häntä nähny. :/ Ronjanki piti tulla mut sekää ei päässy.

No ei muuta, mukavaa alkavaa viikkoa hanit! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti