tiistai 18. helmikuuta 2014

Kuvapostaus!

Moooi!

Lupailin teille kuvia siitä mun lauantain ratsastuksesta joten tässä postauksessa niitä teille. Kuvat on heilahtaneita koska Ronjalla oli niin kylmä että käsi tärisi. :D

Maanantaina olin siis taas ratsastamassa Vivalla. Pyysin tällä kertaa Lauraa kuvaamaan mua. :)
Valitettavasti oli niiiin märkää että pellolle ei voinu mennä, joten mentiin maastoon Marjon ja Viksun kanssa.
Oli oikein ihana keli silleen että ei satanu eikä tuullu, oli tosi raikas kevätpäivä! Viksukin käyttäyty oikeen mukavasti ja tietenkin Vivaki meni sit tosi kivasti ku toinen ei pelleilly. :)

Lenkin jälkeen mä menin Lauran kanssa meille. Oltiin ihan rättiväsyneitä koska ilma, matka ja henkisyys. Mä hei kyytsäsin n. 3,5km Lauraa, surkealla pyörällä jonka vaihteet on jumittunu, eikä matkaa helpottanu ollenkaa tien pehmeys ja ylämäet.. Kaiken lisäks sato vettä joka latisiti "mukavaa" pyöräretkeämme. (Kunnollakin saattoi olla vaikutusta tähän uupumiseen..... :D)
Kotona, kaiken sen väsymyksen ja janon keskellä, sain kuulla ilouutisen;

"Musiikkiluokalle ottaminen

Oppilas on pyrkinyt musiikkiluokalle Puolalan kouluun. Hän on osallistunut musiikkiluokkatestiin.

Päätös:
Oppilas on suorittanut musiikkiluokkatestin hyväksytysti. Päätän hyväksyä oppilaan koulumme musiikkiluokalle 12.08.2014 alkaen."

JEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! <3<3<3<3<3:-*:-*
WUHUUUUUUUUUU!!!<3<3<3<3 :') mä oon NIIIIIIIIN ilonen!!

Sen jälkeen ku olin tuulettanu hetken, pakkasin kamat ja sit menin Lauralle yöksi.
Mässättiin karkkei ja katottiin Pretty Little Liarsia eli Valehtelevat Viettelijät. Just parass! Ja tietty skypetettiin Villen kanssa. :P

Tänään mun piti mennä Lauran kanssa muumikseen mut en päässykkää ku äiti tuli hakee sit jo tosi aikasi :/
Kävin Hevin kans lenkillä ja kävin ottamassa mittoja tallissa.
Pesin kans tänään melkeen kaikki mun varusteet koska ne oli menny siellä tallissa homeeseen.. -.- siellähän kun ei vielä ole tiiviitä ovia/ikkunoita/seiniä niin kosteus on tietty tullu sisälle... Nice nice... Onneks talli ei oo homeessa! Luojan kiitos!<3

No muuta en oo tänään tehnykkään oikeen.
Tässä teille nyt nää kuvat ja öitä :-* <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti