sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Ratsimista ja laiskuutta

Morjenstaaa! Teen pika postauksen koska kello :P (haluun tän vielä sunnuntain puolelle)

Mun elämässä ei oo tapahtunu oikee mitää, siks e oo postannu. Hyvää ystävänpäivää jne. Mun piti tehä sillo ystävänpäivänä post. mut en jaksanu.

(Sain muute äikänkokeest ysi puol :O!)

(En näköjää saanu tehtyy tätä sunnuntaipostaukseks koska pv vaihtu just äske.. )

Mut joo, olin lauantain Ronjan kanssa tallilla ja ratsastin Vivan. Hoidettiin tallihommat ja sit käveltii Kustavintien vieree odottelee et äiti tulee hakemaan.

Kotona syötii pizzaa ja sit Ronja lähti. Enempää en lauantaista muista. :-D

(Ronja otti muutamia kuvia, suurin osa meni päin hanuria, mutta katson jos olis edes yksi hyvä!)

Tänään, anteeks eilen..., olin koeratsastamassa yhden lämppäri tamman. Oli ihan sairaan kiva! Tykästyin ihan hilveesti häneen :3 Oli kyllä oikeesti sellane olo että koni takakonttiin ja mars! mut käyn vielä muutaman kerran hänet ratsastamassa et huomaa sen luonnon kunnolla. Otan ens kerralla Erjan mukaan ni hän osaa vähän kattoo sit :). Ja varmaa ostotarkastus tehää. Mut oli hän kyl nii miun tyyppii et aah<3

Harmittaa ihan sikan ku Suomi hävis Kanadalle... -.- No ei voi mitään, elämä on.

Meen huomennaki,anteeks tänään.., ratsastamaa Vivan. Toivottavasti saan jonku kuvaamaan! (:

Mutta ei mulla muuta, hyvää yötä kullannuppuset ja pitäkää hauska hiihtoloma(eipä täällä paljon ilman lunta kyllä hiihdellä..)! <3 :-*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti