sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Synttärin viettoa ~osa 2: ostokset/lahjat~

Moikka moikka moooi!

Olin tänään piiiiitkällä maastolenkillä Vivacissimon ja Viksun kanssa. Suurin osa lenkistä mentiin käyntiä koska Viksu tuppaa pukittelemaan. :D
Kun tulin selästä alas niin polvet oli kyl iha hyytelöä, Huhhuh! En oo ratsastanu nimittäin yli kahteen viikkoon.. :'D
Laitoin Vivalle toppaloimen alle mustan kaulakappaleellisen fleeceloimen ja päästettiin Marjon kanssa hepat syömään.
Siivosin karsinan ja pesin kuolaimet.

Muuta en oo tänää sitte tehnykkää. Kuunnellu vaa musiikkii ja äsken tein läksyt. Sit pitäs lukee äikänkokeesee joka on keskiviikkona. Helppo alue (yhdyssanat+vuorosanat/-puhelu) mut hyvä se on valmistautuu.
Sain nimittäin maantiedonkokeesta SEISKAN.... Olin ihan hirveen pettyny, mut enmä ihan hirveesti panostanukkaa kyl. Harmitti ihan älyttömästi :/  Ku mä sain viime vuonna maantiedonkokeesta (Afrikka, nyt oli Aasia) 10-...
No, onneks meil tulee Aasiast viäl koe ni panostan siihen sit ihan pirusti! ;)

Mä lupasin eile laittaa tänne niitä mun eilisiä ostoksia/lahjoja ni tässä teille ne ja mä meen ny nukkumaan, öitä<3 :-* :

~loimipaketti, Hööks
~omenanaksuja hepoille, Hööks
~kahdet korkea vyötäröiset farkut (MILLA) ,Cubus
~pöllö kaulakoru ja - korvakorut, Glitter
~onnenpossu suklaalusikka, ? (lahja)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti