keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Hymiötön postaus.

Moi, tänään mulle ei tapahtunut mitään. Paitsi hermot menetin yhteensä kolme kertaa.. Syynä lb. (littlebrother/pikkuveikka) Ainii ja oli meil äikänkoekki. Se oli ihan sika helppo! Toivottavasti tulee yli ysi!

Mulle tuli tänään kommenttia blogiin mm. siitä, että käytän liikaa hymiöitä. Kertokaa muutkin mielipiteitänne. (kiitos sinä joka kommentoit!)
Tiedän,  että käytän erityisen paljon hymiöitä, mutta en tiedä miksi. Mulle on huomautettu niistä aiemminkin (mm:opettajat. Tapana tunkea hymiöitä koepapereihin, vihkoihin ja kirjoihin.). Valitettavasti en voi poistaa tätä ongelmaa. Teen nyt kuitenkin tästä postauksen ilman hymiöitä, ja yritän kovasti jättää niitä pois tulevista julkaisuista!

Toinen asia josta huomautettiin, oli mun lyhenteiden käyttö.
Siitäkin huomautetaan koulussa, englannintunnilla (lyhentelen mm. sanoja you, by the way, jne..).Musta se on vaan helpompaa lyhentää sanoja. Sama asia kuin lempinimet. Esim.(lyhensin taas):Mun oikea nimi on Larissa, kaverit lyhentää Lariks. Mun bestiksen nimi on Amilda, kutsutaan nimellä Amiska tai Amppi.

Kolmas oli kuvamuokkauksesta. Mun mielestä tä on ihan kiva kun ne kuvat ei oo sillee täysin oikeilla kohdilla.(tähän tulis hymiö)
Ja mä en jaksa ruveta vaivautuu sellasee ku mul ei ees oo ku muutama lukija, sry.

Mut tosiaan kommentoikaa ja tehkää kaikkee muuta jännää.

Laitan vielä lopuksi Kanelista kuvia. Se hyökkäs mun koululaukun kimppuun. Laatu on mitä on (2mb:n kamera...)!

Öitä!! Pienempikuinkolmonen ja kaksoispistetähti x2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti