tiistai 28. tammikuuta 2014

Tylsyyden tylsyys.......... -_-

Moikkelis :)))

Tykkäätteks uudest ulkoasust? Päätin vaihtaa tän vähän talvisemmaks ja must sininen o muutenki kivempi. Vaihdoin kans nää blogitekstin ym paikat ni must täst tuli aika kiva ((((: 


Mä sain tänää kaks unohdus, mantsast ja matsast. D: Ne oli vast onneks kuitenki mun ekat et ei hätää ku kuukausiki vaihttu jus. :D  Jeeee, mul on ens viikolla synttäriiiit!!! <3 ;* 
Lauantaina 8.2. Meen Turkuun mun ihanaparhaanmussukkaystävä Tuulin kanssa viettää meijän yhteissyndejä, vaik Tuulil onki vast maaliskuussa. <3333 Ihanaaaa ootan innolla :33!!
(Mun viralliset synttärit on siis 7.2. Perjantaina)

Mitäs muuta sitte...
No mul soitti tänään yks mies Somerolta, ku kyselin eile sellasesta ponista ja se käski sit soittaa, mut ku soitin ni mun puhelin ilmottaa et "valitsemanne numero ei ole käytössä". Ihmettelen vähän tätä, koska hän oli siitä samasta numerosta mulle soittanut ja textannut ja tallensin sen numeron...? :/
Kun tulin luistelemasta/Ronjalta, mulle oli tullut puhelu numerosta päläpälä jotain, ja ku painoin siitä että oisin soittanu takas, niin siihen tuli se sen miehen numero ja aattelin et "ok" ja koitin soittaa.
"Valitsemanne numero ei ole käytössä"   
Mitä hittooo?? :O  No koitan vielä....

Eipä mulla muuta sitte ollu....! :) Kunhan tylsyydessäni kirjottelin.
Terppa!
Mietoisista merenjäällä Tammikuussa. Ilta-aurinko laskee meren taa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti