maanantai 27. tammikuuta 2014

2014! WuuhuuU! <3

Terveppä terve....

I'm so so so sorry ku en oo jaksanu postaa tänne!!! </3 )':
Joulun alla mä tein yhen postauksen mut just ku olin julkasemas sitä............tabletti sammuuu....ja mä raivoon.....
Ei siitä sen enempää..
Mut tosiaan ei vaa oo ollu motii kirjottaa tänne koska olen laiska ja lukijoitaki on ne huimat 5.... XDXD  Osittai varmaa just siks ku en kirjot tänne :-D

Mutta siis asiaan! (;

Mä ajattelin et muutan tän blogin heppablogista lifestyleblogiksi, mut toki kerron hevosista kaiken muun ohessa.

Ihmettelette varmaa kui rupesin nyt yhtäkkii bloggaa.
No se johtuu siitä ku sain tän uuden kännykän (samsung galaxy young) ja sen mukan nettipaketin (DNA) ni oon ny sit tietty enemmä ruvennu käymää youtubes kuuntelees musaa yms yms yms. No, viime viikolla mun pikkuveli sitte vinkkas mulle yhen vloggaajan; jussibitchin. Rupesin sit kattoo niit sen postauksii ja muita ja totesin et toi on aika hauska tyyppi! (terveiset vaa sulle jos eksyt tätä lukemaan!:'D) Joo ja sit yhel jussin videol se kerto sen lemppari vloggaajii ni tietty menin kattoo sit. Törmäsin mm: mentaalisavukkeeseen, papananaamaan ja soikkuun ja  täytyy sanoo et rakastuin noihin kaikkiin (terkkuja teillekkin ihanat!! <3) ja oon ny sit innostunu täst hommast. ((; Kiittäkää heitä ja tilatkaa yt:ssä!!

Tänään oon kotona. En siis mennyt kouluun. Ei, se ei johdu tällä kertaa siitä että olisin laiska. Vaan mun pitää säästää mun ääntä Puolalan koulun musiikkitestiä varten. Kyllä, varjelen ääntäni piano-/kuoro-/lauluopettajani sanoin, enkä mennyt kouluun.
Hurray, hurray, hurray!!

No, tällä hetkellä istun keittiön pöydän ääressä ja katon ikkunasta ulos. Aurinko paistaa kivasti ja niin pois päin. (;  
Olis kiva jos mä saisin kunnon kameran ni vois vihdoin ja viimein ruvet tekee niit videopostingei... -_-

Mutta joo, ei mulla muuta just ny. Illalla postaus lyhyesti testistä koska täst tuli ny niiiiin pitkä. No okei who cares xd.

Mut moikkaa ja TILATKAA YLLÄMAINITUT VLOGGAAJAT!! <3<3 :-*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti