maanantai 27. tammikuuta 2014

Musiikkitesti (:

Moikka vaan taas!

Juu eli mä kävin tänään siellä musiikkitestissä ja meni tosi hyvin! ;) Olin ihan semityytyväinen.
Siel piti laulaa ja soittaa (ite lauloin "arvon mekin ansaitsemme/laulu suomessa" ja soitto kappaleeksi valitsin Pinkin "just give me reason") ja sit laulaa pianolt sävelii ja taputtaa. Aika helppoo. Paitsi hitsi se viimine tehtävä meni iha mettää ku piti laulaa nuoteista "turunlinnan haamu" tai joku tälläne ja mä en oo ikin kuullukkaa siit.... xD
Loppujen lopuks meni iha hyvi koko homma! ;)

Mä en oo tänää tehny oikee mitää. :/ Istunu vaa ja kuunnellu musaa tai jotai. Ja kiva ku Leonin piti tuoda tänää mun läksyt ni ei toi torvi mitää muista... -_-
Matikan ja historian sain ainoostaa tnä ku mul oli ne kirjat jo kotoo.

Meil on ihan sikaaaaa kyyyylmä!!
Oikeesti pitäs olla koko aja viltin al tai villasukat jalas. No, ei sillä, kelpaa miulle kunha samal saa syödä jotai herkkui napit korvis! :-<3 (;

En oikee tiiä... D: kunn mä haluisin niiii muokata oikee kunnol tän blogin... :/
JA ITSE ASIASSA, SITÄPÄ MÄ TÄN LOPPUILLAN AIKANA SIT TYLSYYDES HOMMAILEN.... ;))))
Eli sassussissas näkyyy ja ulkoasun muokkausta tiedossa!!

Terppa! <3

Ps. Laitan viel pari luontokuvaa tohon :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti