keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Moikka mooi!

Tänään(kin) oli aika tylsä päivä. Koulussa meil oli käsityötä ja se ei tänään oikeen luonnistunut... (kiitos Amilda<3XD). Tehään kässäs lapasii ja vaiks oon vast siin koetilkkuhomman kohtaa ni tuntuu jo ylivoimaisen ärsyttävältä. En oo oikeen kässäihminen. Tai siis kässä on kivaa sillon ku on sellanen olo. Esim. Viimeviikon keskiviikkona(meil on keskiviikkosin käsityötä) mul oli kauhee into tehä kaikkee mut tänää en millää halunnu keskittyy..
No, kai niistä vielä jonkunnäköset tumput tulee. :D  Lisäksi sain kolmannen unohduksen tänään uskonnosta. Pöh. Ärsyttää.

Kerroin eilen siitä Someromiehestä. Onnistuin kuin onnistuinkin saamaan soitettua hänelle, mutta valitettavasti kyseessä olikin shetlanninponi; musta, 105-106cm(ilmoituksessa ei lukenut rotua, jos olisin tiennyt en olisi soittanut). Harmitti ihan älyttömästi! :/  No, tuleehan näitä joskus.
Mut jos jotakin teistä kiinnostaa, lupasin tälle miehelle että vinkkaan eteenpäin, voin antaa numeron!

Mulla on tiedossa kiva viikonloppu jossakin, en tiedä vielä missä koska äiti päätti yllättää mut! (: Jotakin kivaa tiedossa ja siitä sitten postaus kuvien kera! :))
Onkos teillä jotain hiihtolomasuunnitelmia tai muuten vaan ootte lähössä jonnekkin lämpimään, tai laskettelemaan?? Kertokaa toki!
Me ollaan menossa taas ehkä Hesaan hiihtiksenä mun tädin kampaamolle ja sit vissii hotlaa yöks tai jtn.. (; Jee!

Eipä mulla sit vishii muuta oo...
Meen nyt nukkumaan ja käykää kurkkaamassa myös mun toinen blogi --> http//:heavykoiramme.blogspot.fi/
Öitä <3 C:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti