sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Ostoksett(:::::::

Moikka..

Ratsastin tänään Saralla Amildalla, ja huomasin jotain mikä sai mun karvat pystyyn.. 
Ennen Sara on nostanu pysähdyksestä oikean laukan AINA ja tänään se vaan rynni ja riisti mun käsist nahat, vaiks hanskat oli kädessä.. Lisäks nykyään ei nosta muusta kuin ravin kautta, ja painaa käsille.
Amilda kertoi että **** on ratsastanut enimmäkseen Saralla ja kertoi miten tuo "anonyymi" keventää ja laukkaa. Olen siis itse kouluttanut tuon ponin ratsuksi ja kaikki pohkeenväistöt yms. yms. yms. Kouluttamisessa meni n. 1 ja puoli-vuotta(siis siihen että oppi nostamaan laukat oikein päin ym, pohkeenväistöt ja sellaset Xtrajutut sitten myöhemmin) ja näköjään olis taas tiedossa kouluttamista, ja nyt taidetaankin tarvita jo valmentajaakin!.. -.- Että voi ketuttaa!! Inhoan sitä että muut ratsastaa Saralla ilman että ne on mun ns. "Valvonnassa"! Ponihan siis ei ole mun, mutta kyllä se aika tärkeeltä tuntuu ku yli 4-vuotta oon sitä kumminki hoitanu ja ratsinu.
 Yhteisii hetkiä on monia, ja oon niin ylpee tost ponist! Ollaan koettu yhdessä ponin ensimmäiset este- ja koulukisat, mätsäri ja en ees voi sanoin kuvailla miltä musta tuntuu aina kun Sara lähtee edes kesälaitumille! Vaikka tiedän et se tulee sit kuitenki takas, ikävä on aina ihan hirvee!! :'( Tänä kesänä ero ei tuntunu niin pahalta ku edellisinä vuosina, koska Lilli vei mun ajatukset siitä pois.
Toivon, että asiaan tulee muutos, mutta kuitenkin ketuttaa, koska ei valmennuksetkaan mitään ilmaisia ole.

Sitten vähän iloisempiin asioihin! :D

Ostin siis eilen niitä kamoja hööksistä ja lupasin laittaa kuvia ostoksistani.
Tässä siis näitä: :)

Liikkuva satulateline
2x pesusientä
Sit tollane joku karvaputsaaja tarrajuttu tai sellane xD ja satularasva + ylisöpö sieni :3
Yleisraippa ja sit vielä juoksutusliina

Eipäs muuta, hejdo! :)))




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti