tiistai 10. syyskuuta 2013

Hepaton päivä..

                                Moikka!                                   
Elikkä tänään on sitten "hepaton" päivä.Mun olis pitänyt ehkä siis tänään mennä kokeilemaan yhtä 10-vuotiasta russponia jolle etitään vuokraajaa, mut sit yks toinen tyttö menikin:/ No, nyt mulla on aikaa kertoa itsestäni enemmän!:)

Tässä tulee 10 tärkeää tietoa musta:

1.Rakastan heppoja (ei toki yhtään selvää.. :P)
2.Oon ratsastanut n.5-6-vuotta, mutta yleensäkkin ollut heppojen kanssa 6-7-vuotta.(:

3.Olen tasoltani n. He C-B ja Re 80cm
4.Mulla on siniset silmät :D
5.Tykkään kirkkaista väreistä(: (pinkki, vaaleanvihreä, -sininen, turkoosi JNEJNE)
6.Mulla on oma talli(:
7.En oo tekniikan ihmelapsi!


8.Kesä on paras!<3
9.En ole käynyt IKINÄ ratsastustunneilla, vaan suurimmaksi osaksi lukenut kirjoja ja isosiskoni on opettanut!
10.Musta tulee hevosyrittäjä!

Lupasin mun facebook-blogissa, että
otan nyt viikoksi käyttöön "PÄIVÄN KUVA":n! Ensiviikon maanantaina teen kyselyn fb:ssä ja täällä, että jatkanko vai en.:) Enemmistö voittaa!

Lisäksi järjestin kilpailun siitä että minkä rotuinen heppa mulle tulee keväällä. HUOM: En tiedä vielä itsekään rotua, mutta keväälle saa arvata! Palkintona tulee olemaan jotain kivaa!:) Kilpailuun voi osallistua kommenteilla, eli kommatkaa sinne fb:een tai tänne! :))

PS!!:)
   Laitan illemalla tämän päivän "PÄIVÄN KUVAN"

                     MOIKKAA!! :)))

2 kommenttia: