maanantai 9. syyskuuta 2013

Moi kaikille! :))

                                    Moikka!:))

Tein nyt sitten ihan oikean blogin, kun mulla oli vaan siellä Facebookissa! (: Toivottavasti saan lukijoita, mutta mua voi pyytää myös Facessa kaveriksi nimellä "Tuuli Ja Hepat".

Elikkä oon kaksitoista vuotias, ja harrastanut yleensäkin hevosia jo n. 6-7 vuoden ajan.
Mulla oli tänä kesänä ylläpitoponi-Lilli joka lähti tietyistä syistä takaisin omistajalleen, siitä lisää sitten ajan kanssa. Nyt kuitenkin olen saamassa oman hevosen ja rakennamme navettaamme sille tallipaikkaa!(:
Varautukaa sitten nyt ensi alkuun, kuvien SURKEAAN laatuun, sillä mulla ei ole mitään ihmeempiä kameroita saati sitten järkkäreitä!:D

Tänään en laita vielä kuvia tai mitään muutakaan ihmeempiä, mutta sitten lähempänä, kun opin käyttämään tätä blogi-jutskaa.:)) xD

                     -MoikkA!- :)))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti